Image

Brändiuudistus, verkkokauppa ja Googlen ykkössijat kuljetusliikkeelle
J-P Heikkilä Oy:n verkkokaupan ilme ei parhaalla tavalla välittänyt perheyrityksen arvoja ja ammattitaitoa. Lisäksi sivuston käyttäjäystävällisyys kaipasi hiomista. Brändiuudistus sisälsi uuden verkkosivun ja verkkokaupan suunnittelun, visuaalisen ilmeen, sekä hakukoneoptimoinnilla kärkisijoitukset Googlessa.

  • VERKKOSIVUT
  • VERKKOKAUPPA

  • Brändiuudistus
  • HAKUKONEOPTIMOINTI
Käy sivustolla →
Image

"Puska Creative teki rautaisella ammattitaidolla kuljetusyrityksellemme uudet nettisivut ja verkkokaupan. Minna toi hyviä uusia näkökulmia esille sivujen suunnittelun aikana, ja lopputulos on mielestämme loistava."

- MARI POUTINEN
J-P Heikkilä halusi kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja tunnettuutta verkkosivu- ja brändiuudistuksen avulla

Urakointi J-P Heikkilä tarjoaa kuljetuksia, koneurakointia, kiinteistöhuoltoa ja kiviainesmyyntiä. Verkkokaupan myynti ei ollut lähtenyt käyntiin toivotulla tavalla, ja tavoitteena oli verkkosivu-uudistuksen ja uuden visuaalisen ilmeen avulla kasvattaa verkkokaupan myyntiä erityisesti yksityisasiakkaille. Lisäksi käyttäjäystävällisyys ei ollut paras mahdollinen ja vanhat verkkosivut eivät välittäneet perheyrityksen tärkeimpiä arvoja: loistavaa asiakaspalvelua ja ammattitaitoa.

Verkkosivuston täydellisen uudistuksen ja hakukoneoptimoinnin avulla yritys nousi Googlen ensimmäisille sijoille vain parissa viikossa ja yhteydenotot ja verkkokaupan myynti kasvoivat reippaasti.

Image
RÄÄTÄLÖIDYT WORDPRESS-VERKKOSIVUT
Verkkosivut kertovat perheyrityksen tarinan hauskojen esittelyjen siivittäminä

Sivuston visuaalinen ilme yhdistää ammattimaisuuden ja leikkisyyden, joka kuvastaa perheyrityksen arvomaailmaa ja henkilökohtaista otetta asiakaspalvelussa. Sivuston selkeä ja informatiivinen rakenne takaa, että kävijät löytävät helposti tarvitsemansa. 

Kuvituksena käytetty pyörivä puun kuvio viittaa yrityksen rehtiin "laitamme pyörät pyörimään" -menoon ja meininkiin. Kuvat, typografia ja värit tukevat tätä tunnelmaa, luoden tasapainoisen ja helposti lähestyttävän kokonaisuuden.

Image
HAKUKONEOPTIMOINTI
Palvelut ja verkkokaupan tuotteet löytyvät ensimmäisiltä sijoilta Googlessa

Hakukoneoptimoinnin ansiosta palvelut ja verkkokaupan tuotteet nousivat Googlessa ensimmäisille sijoille vain muutama viikko sivuston julkaisusta mm. hakusanoilla:

  • Urakointi Hämeenlinna: 1. sija
  • Multa Hämeenlinna: 1. sija
  • Talvikunnossapito Hämeenlinna: 2. sija
  • Kiinteistöhuolto Kanta-Häme: 3. sija
  • Maanrakennus Hämeenlinna: 4. sija
  • Auton kuljetus Hämeenlinna: 2. sija

Sijoitukset ovat pysyneet Googlen kärkisijoilla ilman jatkuvia SEO-toimenpiteitä yli 80 optimaalisella hakutermillä.

Image
RÄÄTÄLÖITY WOOCOMMERCE-verkkokauppa
Uusien tuotekuvien avulla verkkokauppa sai ammattimaisen ja erottuvan ilmeen
Verkkokaupan tuotekuvat kaipasivat uudistusta. Ohjeistin asiakasta, kuinka ottaa hyvät tuotekuvat itse puhelimella valkoista taustaa vasten. Asiakkaan panos oli huikea ja lopputulos löi minutkin ällikällä. Suomalaisella sisulla asiakas kaivoi kiviainekset kuvattaviksi lumen ja jään alta ja kuivatti niitä jopa hiustenkuivaajalla. Uusien tuotekuvien avulla pystyimme luomaan yhtenäisen ja persoonallisen ilmeen.

Image

Tuotekuvausta suomalaisella sisulla
by Mari Poutinen / J-P Heikkilä

Image
MÄÄRÄ- JA RAHTILASKURIN INTEGROINTI
Määrälaskuri ja rahtilaskuri tekevät tuotteiden tilaamisesta helppoa

Asiakkaan vanhoille verkkosivuille suunniteltu määrälaskuri tehtiin kokonaan uudestaan integroiden se WooCommerceen. Vanha laskuri ei ollut mobiiliystävällinen, mutta uusi laskuri toimii saumatta jokaisella laitteella.

Määrälaskuri laskee tarvittavan kivi- ja maa-aineksen määrän pinta-alan ja paksuuden mukaan. Lisäksi asiakas voi valita kalenterista toimituspäivämäärän tai lisäpalveluita ja kirjata ylös toiveita toimitukseen liittyen.

Ostoskorissa ja kassalla olevan rahtilaskurin avulla asiakas näkee toimituksen hinnan syöttämällä toimitusosoitteen. Rahtilaskuri laskee automaattisesti asiakasta lähimpänä olevan lähtöpisteen.

Image
Image
VÄRIT & TYPOGRAFIA
Brändi-ilme perustuu vahvaan typografiaan sekä selkeisiin, luottamusta herättäviin väreihin
Moderni sans-serif -kirjasinperhe Conigen viestii selkeyttä ja vahvuutta. Päävärinä toimiva tummansininen luo vakautta, jota tukevat raikkaammat sinisen sävyt. Aksenttivärinä käytetty koralli tuo dynaamisuutta ja erottuvuutta, kun taas neutraali vaalea tausta toimii tasapainottavana elementtinä.
Image
Lopputulos

J-P Heikkilän verkkosivut saivat raikkaan ja modernin ilmeen, joka heijastaa brändin arvoja ja palvelee asiakkaita entistä paremmin. Sivusto tuo nyt esiin yrityksen tarinan, sen juuret ja intohimon tekemisen takana, mikä luo vahvemman yhteyden asiakkaisiin.

Käyttäjäkokemus parani merkittävästi selkeän rakenteen ja visuaalisesti houkuttelevan designin ansiosta. Hakukoneoptimoinnin myötä verkkosivujen näkyvyys on kasvanut, ja verkkokaupan liikenne on vilkastunut.

Käy sivustolla →
Raahaa nuolesta nähdäksesi verkkosivut ennen ja nyt
Image
"Olemme saaneet hienot tulokset yhteistyön ansiosta. Trafiikki verkkokaupassa on noussut ja tilauksia tulee tasaisesti.
Yleensä heinäkuu on tilauksissa hiljainen, mutta uusien sivujemme julkaisun jälkeen kysyntää on ollut. Yhteistyö oli erittäin sujuvaa ja työt tapahtuivat sovitussa aikataulussa. Suosittelen Puska Creativen palveluita lämpimästi kaikenlaisille yrityksille!"

- MARI POUTINEN
MUITA TÖITÄNI



Image
Haluatko sinäkin uniikit verkkosivut, jotka erottuvat massasta ja herättävät tunteita?

Lähetä viesti ja jutellaan lisää!