Tarpeet & Tietoisuus
Tarpeet & Tietoisuus tarjoaa Nonviolent communication -valmennusta ja työhyvinvointipalveluja. Loin verkkosivuston ja brändi-ilmeen, joka tukee asiakkaan tavoitetta edistää avointa ja empaattista vuorovaikutusta. Projektiin kuului lisäksi tekstilogo sekä PowerPoint-presentaatiopohja.
"Arvostan tarkkuutta ja visuaalista eheyttä, mutta en itse ymmärrä nettisivujen luomisesta mitään. Minna oli suora ja selkeäsanainen – ei tarvinnut arvailla, ovatko omat ideani toteutuskelpoisia vai eivät. Oli ilo työskennellä yhdessä."
- IIRIS JALKANEN
Vastaperustetun yrityksen tarpeena oli ammattimaisuutta ja toiveikkuutta viestivät nettisivut
Asiakas halusi kauniit, selkeät ja helposti lähestyttävät verkkosivut, jotka lisäävät rakentavan ja myötäelävän vuorovaikutuksen (NVC) tunnettuutta. Haasteena oli yhtenäisen ja oikeanlaista tunnetta välittävän kuvamaailman luonti kuvapankkikuvien avulla, ja parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi hioimme kuvavalinnat kuntoon yhdessä, asiakkaan toiveiden mukaisesti.

LOGOSUUNNITTELU
Moderni ja minimalistinen logo, joka herättää luottamusta
Pehmeä ja kutsuva kirjasintyyli luo ystävällisen ja helposti lähestyttävän vaikutelman. Logo viestii selkeyttä, rehellisyyttä ja yhteyden luomista - arvoja, jotka ovat keskeisiä rakentavan ja myötäelävän vuorovaikutustaidon (NVC) periaatteille sekä asiakkaan brändille.


RÄÄTÄLÖITY WORDPRESS-VERKKOSIVU
Sekasorrosta selkeyteen - verkkosivun design ohjaa tunteita luonnon avulla
Verkkosivuilla isossa osassa olevat luontoaiheiset videot ja valokuvat tukevat yrityksen viestiä ja toimivat polkuna matkallamme kohti parempaa ymmärrystä tunteiden vaikutuksesta kommunikaatioon.
Etusivun videon kallioihin iskeytyvät aallot heijastavat sisällämme myllertäviä tunteita, kun taas sivun lopun tyyni vedenpinta symboloi rauhaa, jonka saavutamme oppiessamme ilmaisemaan tunteitamme niin, että koemme tulleemme kuulluksi.


VÄRIT & TYPOGRAFIA
Värien syvyys ja typografian selkeys luovat tasapainoisen ja erottuvan brändi-ilmeen
Värimaailma kuvastaa tunnetilojen vaihtelua ja tasapainon löytämistä. Merensininen tuo vakautta, laventeli lempeyttä, auringonkeltainen iloa ja vaalea turvallisuutta. Hillitty ja mutkaton sans-serif kirjasin tukee tunteisiin ja vuorovaikutukseen liittyviä teemoja ja kuvastaa brändin arvoja - avoimuutta, läsnäoloa ja selkeyttä. Kirjasimen selkeä rakenne varmistaa myös hyvän luettavuuden eri laitteilla, mikä tukee sivuston saavutettavuutta ja käyttäjäystävällisyyttä.

Asiakkaan suuntaa-antava toive värimaailmasta, jota kunnioitin väripaletin luomisessa.

LISÄPALVELUT
PowerPoint -presentaatiopohja
Asiakas toivoi brändi-ilmeen mukaista presentaatiopohjaa, jota voi itse muokata Canvan ilmaisversiossa sekä esittää niin PowerPointissa kuin Google Slidessä. Canvan ilmaisversioon ei voi ladata brändin omia fontteja, ja yhtenäisen ilmeen säilyttämiseksi etsin vapaan lisenssin korvaavan fontin, joka toimii kaikilla eri alustoilla.


Lopputulos
Lopputuloksena on verkkosivut ja brändi-ilme, joka erottuu edukseen alan muista toimijoista ja tukee asiakkaan tavoitetta avoimen ja empaattisen vuorovaikutuksen edistämisestä. Sivusto johdattaa matkalle tunteiden ja vuorovaikutustaitojen syvempään ymmärtämiseen.
Käy sivustolla →

"Minna oli ihanan kärsivällinen ja antoi rauhassa hakea omaa silmääni miellyttävää ilmettä. Työskentely oli mutkatonta, asiantuntevaa ja erittäin joustavaa. Suosittelen lämpimästi!"
- Iiris Jalkanen

Haluatko sinäkin uniikit verkkosivut, jotka erottuvat massasta ja herättävät tunteita?
Lähetä viesti ja jutellaan lisää!