Malin Coaching tarjoaa verkkovalmennuksia ja digituotteita, jotka auttavat kehittämään ja kasvattamaan yritystoimintaa sekä omaa hyvinvointia. Yritys halusi tavoittaa asiakkaita, jotka arvostavat yksilöllistä tukea ja haluavat kehittyä.
Verkkosivuston tuli heijastaa brändin arvoja ja välittää asiakkaalle heti ensimmäisestä hetkestä lähtien positiivinen ja energinen tunnelma. Käyttöliittymän sujuvuus oli avainasemassa, ja sen piti toimia moitteettomasti kaikilla laitteilla – olipa kyseessä älypuhelin, tabletti tai pöytäkone.

Kiinnitin verkkokaupan ja digituotteiden visuaalisessa suunnittelussa erityishuomiota mobiiliystävälliseen ulkoasuun, tarjoten ensiluokkaisen käyttökokemuksen joka laitteella.
Hakukoneoptimointi ja blogi parantavat pitkällä tähtäimellä näkyvyyttä kovan kilpailun alalla.
Verkkosivuston kultaiset kuvitukset, yritystarina ja asiakaskokemukset välittävät yrityksen yrityksen arvoja luoden avointa ja lämmintä tunnelmaa.
Verkkovalmennusten ostamisesta tehtiin käyttäjäystävällistä integroimalla WooCommerceen brändi-ilmeen mukaan räätälöity ajanvarausjärjestelmä, joka luo automaationa Zoom- tai Google Meet-tapaamislinkit.
Ajanvarausjärjestelmä on synkronoitu asiakkaan Google-kalenteriin, mikä tekee tapaamisten hallinnasta helppoa, sillä kaikki tarvittavat tiedot, kuten videotapaamislinkki, siirtyvät kalenteriin automaattisesti.

Tein grafiikat digituotteiden tuotekuviksi ja suunnittelin Canvassa asiakkaan itse muokattavissa olevan monisivuisen pohjan digituotteille. Digituotteiden suunnittelussa kiinnitin erityishuomiota mobiiliystävällisyyyteen, jotta ne tarjoavat erinomaisen käyttökokemuksen joka laitteella.
Loin uutiskirjeelle brändi-ilmeen mukaisen muokattavan pohjan ja uutiskirjeen tilaus on tyylitelty luomalla räätälöidyt sivut joka askeleelle. Uutiskirjeen tilaaja saa sähköpostiinsa automaationa ilmaisen digituotteen.

Off-white pääväri luo lämpimän ja neutraalin tunnelman, jolloin lisäväreillä on tilaa loistaa. Syvä sininen viestii luotettavuutta ja ammattitaitoa, ja beigen lämpimät sävyt maanläheisyyttä ja tasapainoa.
Typografia on moderni ja hienostunut. Elegantti otsikkokirjasin viestii lämpöä, ja leipätekstin kirjasin puolestaan selkeyttä.
Vanhan logon "face-lift" on tehty designin perusperiaatteita noudattaen.
1. Pienensin mustan ympyrän kokoa, jotta se ei hallitse liikaa kokonaisuutta ja logo olisi kevyempi ja tasapainoisempi.
2. Kultainen värimaailma viestii arvokkuudesta, ja käsinkirjoitettu "coaching"-teksti tuo mukaan lähestyttävää tuntua.

Lopputuloksena käyttäjäystävällinen ja kilpailijoista edukseen erottuva verkkokauppa, jonka avulla verkkovalmennusten ja digituotteiden myynti ja hallinta on helppoa. Brändi puhuttelee sydänlähtöisyydellään: ei vain verkkokauppa, vaan aitoa auttamisen halua.
Brändi-ilmeen mukaan räätälöity ajanvarausjärjestelmä, uutiskirjepohja ja mobiiliystävälliset digituotteet lisäävät tunnettuutta ja parantavat asiakaskokemusta. Hakukoneoptimoitu sivusto ja blogi lisäävät näkyvyyttä, ja lämminhenkinen ja tyylikäs visuaalinen ilme välittää brändin arvoja.

