+ Räätälöidyt WordPress-verkkosivut
+ Hakukoneoptimointi
+ Kilpailija-analyysi
+ Uudelleenbrändäys
+ UI/UX-suunnittelu
Uudistuvia palveluita ja erityisammattitaitoa välittävät tyylikkäät uudet verkkosivut.
Sisällöntuoton ohjeistus ja sisällön muokkaus.
Hakukoneoptimointi ilman tarvetta jatkuvaan SEO-palveluun.
Google-sijoitusten parantaminen ja olemassaolevien sijoitusten säilyminen.
Luonnollisuutta ja ekologisuutta ilmentävä kuvamaailma ja yleisilme.
Uudelleenbrändäys
Alkupalaverimme avulla sain selville asiakkaani haasteet ja miten voin parhaiten olla avuksi eri osa-alueilla tulosten saavuttamiseksi. Aloitin avainsanatutkimuksella, jonka avulla selvitin optimaaliset termit hakukonenäkyvyyttä varten ja toimitin ohjeet sisällöntuottoon.
Tein kilpailijakartoituksen ja kilpailija-analyysin, joiden avulla pystyin luomaan muista alan tekijöistä edukseen erottuvan ja mieleenpainuvan visuaalisen ilmeen ja näin, miten ja millä termeillä kilpailijat sijoittuivat hakukoneissa.
Ohjeistin hakukoneoptimoidun sisällön luomiseen ja toimitin listan avainsanoja optimaalisesta hyödyntävistä blogiaiheista, hakukoneoptimointia tukien.
Loin kilpailijoista edukseen erottuvan visuaalisen ilmeen kunnioittaen yrityksen jo olemassa olevaa ja tunnettua tyyliä. Muokkasin asiakkaan toimittamaa tekstiä käyttäjäystävällisyyden ja hakukoneoptimoinnin huomioiden.
Käytimme avuksi yrityksen aiemmin kuvaamaa videomateriaalia ja loin kuvapankkikuvia apuna käyttäen yhtenäisen kuvamaailman.
Yhteistyömme jatkuu sivujen kehittämisessä mm. blogin ja referenssisivun luoden ja kuvamaailmaa ehostetaan yrityksen uusilla videoilla ja valokuvilla.
Asiakkaalla oli toive tietyn jo muissa yrityksen graafisissa käyttötarkoituksissa olevan fontin käytöstä. Kyseinen fontti tarvitsi erillisen maksullisen lisenssin verkkosivu- ja kaupalliseen käyttöön, joten etsin leipätekstiksi vastaavan ilmaisen Google-fontin, jota voi käyttää vapaasti kaikessa markkinoinnissa ja verkkosivustolla.
Loin vanhaa väripalettia kunnioittaen uudistetun, yksinkertaistetun maanläheisen ja elegantin värimaailman. Yrityksen logo pysyi ennallaan, ja logon vihreästä väristä tuli sivuston aksenttiväri, ohjaten käyttäjän katsetta haluttuihin tärkeisiin elementteihin ja toimintoihin.
Tavoitteena oli sijoittua Googlessa optimaalisilla hakutermeillä ensimmäisten joukossa 3-6 kk sisällä. Tavoitteet täyttyivät vain 5 viikkoa sivujen julkaisusta.
Asiakkaan toiveiden mukaisesti räätälöidyt ja ihannesasiakkaita puhuttelevat verkkosivut.
Tunnistettava ja alalla edukseen erottuva brändi-ilme.
Ohjevideot sivujen päivittämisestä itsenäisesti.
Käyttäjäystävällinen ja selkeä sivurakenne, valikko ja toimintakehoitteet.
Palvelut nousivat Googlessa ensimmäisille sijoille muutaman viikon kuluttua sivujen julkaisusta.
Kuvapankkikuvat täysikokoisina tiedostoina vapaasti käytettäväksi kaikessa markkinoinnissa.
Graafinen ohjeistus väreistä ja fonteista.
Pihanhoito Espoo 29. → 1.
Pihanhoito Helsinki 18. → 1.
Maisemointi Espoo 29. → 3.
Pihasuunnnittelu Espoo 39. → 4.
Viherrakentaminen Helsinki 9. → 4.
Pihasuunnittelu Helsinki 15. → 8.
Viherrakentaminen 39. → 13.