+ WordPress-verkkosivut
+ UI/UX-suunnittelu
+ Hakukoneoptimointi
+ Brändäys
+ Logo
Kauniit ja toimivat verkkosivut, joita voi myös päivittää itse.
Sisällöntuoton ohjeistus ja sisällön muokkaus.
Yrityksen nimi, slogan, missio ja arvot.
Tekstilogo.
Kuvamaailman luonti kuvapankkikuvin.
Brändi-ilme (värit & typografia).
Yrityksen oma sähköpostiosoite.
Palvelumuotoilu ihanneasiakkaita puhutteleviksi.
Palveluiden löytyminen Googlesta
Aloitimme projektin Brändäys Brainstorming -palaverilla. Toimittamani laajan kyselykaavakkeen avulla loimme sloganin, nimen, mission ja yrityksen arvot. Saimme selville ihanneasiakkaat ja sivuston ensisijaisen tavoitteen sekä kartoitimme kilpailijat. Toimitin ohjeet sisällöntuottoon ja palvelujen muotoiluun ihanneasiakkaita puhutteleviksi.
Asiakas kävi ammattivalokuvaajan kuvattavana, mutta muutoin ei ollut omia valokuvia sivuille käytettäväksi ja tärkeäksi tehtäväkseni jäikin luoda yhtenäinen kuvamaailma kuvapankkikuvien avulla.
Jatkoimme yhteydenpitoa Whatsapp-viestein ja mailitse sekä pidimme Google Meet-välipalavereita, joiden avulla hioimme ilmeen yhdessä asiakkaan toiveiden mukaiseksi.
Aloitin tutkimustyöllä alan kotimaisia ja ulkomaisia sivustoja läpi käyden. Halusimme luoda muista tekijöistä edukseen erottuvan rennon ja ammattimaisen ilmeen. Suunnittelin asiakkaan budjettiin sopivan tekstilogon, jonka tasapainoinen ja pirteä ilme tukee brändiä.
Alkupalaverissamme kysyin, mitkä ovat asiakkaan lempielementit luonnossa, esiin nousi kalliot, meri, kukat ja aurinko. Tämä rouhevan herkkä luontoteema esiintyy sivustolla toistuvasti, herättäen lämmintä, rentoa oloa.
Etusivun myrskyisä video kuvastaa sisällämme vellovia tunteita ja niiden patoutumista ja sivun lopun tyyni meri kuvaa olotilaa, jonka voimme saavuttaa rakentavan kommunikaation avulla. Asiakaskokemuksille ja yrityksen tarinalle luotiin omat sivut, jotka tukevat henkilöbrändiä ja herättävät luotettavuutta.
Lisäksi loin domainin mukaisen mailiosoitteen, jota voi käyttää tutun olemassaolevan Gmail-tilin alaisuudessa. Tein ammattimaisuutta tukevan allekirjoituksen sähköposteihin, kera logon ja yhteystietojen.
Asiakkaan toiveiden mukaisesti räätälöidyt ja ihannesasiakkaita puhuttelevat verkkosivut.
Ohjevideot sivujen päivittämisestä itsenäisesti.
Tunnistettava ja alalla edukseen erottuva brändi-ilme.
Käyttäjäystävällinen ja selkeä sivurakenne, valikko ja toimintakehoitteet.
Palvelut nousivat Googlessa ensimmäisille sijoille muutaman viikon kuluttua sivujen julkaisusta.
Kuvapankkikuvat täysikokoisina tiedostoina vapaasti käytettäväksi kaikessa markkinoinnissa.
Graafinen ohjeistus väreistä ja fonteista.
Logotiedostot väriversioineen ja someen sopiva profiilikuva logosta.
LinkedIn -kansikuvagrafiikka ja Canva-ohjeistus.
NVC yksilövalmennus • • • 1.
NVC valmennus • • • • • • • 3.
NVC Helsinki • • • • • • • • • 3.
NVC Espoo • • • • • • • • • • 3.
NVC Vantaa • • • • • • • • • • 4.
Työhyvinvointi Helsinki • • 7.
Työhyvinvointi Vantaa • • • 7.
Työhyvinvointi Espoo • • • 7.
Mitä on NVC • • • • • • • • • • 8.
NVC menetelmä • • • • • • • 9.